چکیده

تولید ابری، الگوی رایانش ابری را به عنوان مبنایی برای ارائه خدمات تولیدی مشترک و برحسب تقاضا اتخاذ می نماید. نتیجه این امر زنجیره های تامین مشتری محوری می باشد که می توان آنها را بر حسب هزینه، کیفیت، سرعت و سفارشی سازی تنظیم نمود. در حالی که تمرکز فعلی بر روی قابلیت های فنی مورد نیاز برای تولید ابر می باشد، سوالات زیادی در مورد تاثیر مثبت و منفی، افراد بر مصرف یا حمایت از خدمات تولید ابری وجود دارد. در صورت وجود ایمنی، رفاه و تجربه مطلوب کاربر از محیط تولید ابری، عوامل انسانی می تواند نقش مهمی بر موفقیت و اتخاذ تولید ابری داشته باشد. در این مقاله، این مسائل پیرامون گروهی از کاربران (ارائه دهندگان خدمات، ارائه دهندگان نرم افزار و مصرف کنندگان) ارائه شده است. همچنین به بررسی مسائل مربوط به همکاری ناشی از تولید ابری می پردازیم. بواسطه این تجزیه و تحلیل، بر روی نقش اصلی عوامل انسانی که عامل تولید ابری و پدید آورنده فرصت ها هستند، به بحث می پردازیم.

——————–
عنوان اصلی مقاله : Manufacturing in the cloud: A human factors perspective

ترجمه فارسی عنوان : تولید ابری: دیدگاه عوامل انسانی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات رایگان 2018

مقاله ترجمه شده مدیریت 2018

مقاله ترجمه شده ورشکستگی سازمانی 2018

مقاله ترجمه شده مدیریت تولید 2018

مقاله بازاریابی تجارت با تجارت با ترجمه 2018

مقاله ترجمه شده بازاریابی ایمیلی 2017

مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی 2018

تولید ,ابری ,ترجمه ,ارائه ,انسانی ,عوامل ,تولید ابری ,عوامل انسانی ,تعداد صفحات ,می پردازیم ,بر روی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل های مجازی behdasht-banovan shopping 11 تشکلها و صنوف کشاورزی در جستجوی زمان از دست رفته باسکول فروشگاهی | باسکول پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. نوشته هاي من کلمن آب oneshut