چکیده

سیستم های ارتباطات درونی در شرکتهایی ارائه شده اند که هدفشان حل نیاز به اطلاعات برای گروه کاری است. آیا لازم است دانش گسترده قبلی را درباره ی راهبردهای ارتباطی گوناگون شامل فناوری های جدید در محیط تجاری و روش ها و ابزارهای به کار رفته در ارتباطات درونی را تحلیل کنیم، و عوامل موثر بر ماهیت انتقال دهندگان یا دریافت کنندگان و پیام فرستاده شده را در نظر بگیریم. این مقاله بر نتایج پژوهش تاکید کرده و بر این نکته تمرکز می کند که ارتباطات درونی چطور در شرکتهای پیشنهادی روی می دهد. (SEM)

این یک پژوهش در زمان از دیدگاه تحلیل محتوا، وضع ابعاد خاص مرتبط با ورود فناوری های جدید در حوزه ارتباطات تجاری است و به این موضوع می پردازد که چطور پیشرفت در فتاوری منجر به تغییر شیوه ی فهم ارسال اطلاعات در محیط کاری شده تا روش های به کار رفته توسط شرکتها برای اجرای ارتباطات و نیز تاثیرات این فناوری های جدید بر ت های ارتباطات درونی در قرن بیست و یکم را درک کنیم. یک ارتباط موثر مزایایی برای شرکت و کارکنانش در حوزه ی کاری سازمان دارد. این مقاله رابطه بین کارکنان را در نظر گرفته و جریان اطلاعات لازم را برای حفظ بهره وری پرورش می دهد.

واژگان کلیدی: شرکت، ارتباطات، منابع انسانی، مدیریت راهبردی

————————

عنوان اصلی مقاله : Communication as an element of knowledge for the company’s human resources
ترجمه فارسی عنوان : ارتباطات به عنوان عناصری از دانش برای منابع انسانی شرکت

تعداد صفحات انگلیسی: ۴ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۰صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات رایگان 2018

مقاله ترجمه شده مدیریت 2018

مقاله ترجمه شده ورشکستگی سازمانی 2018

مقاله ترجمه شده مدیریت تولید 2018

مقاله بازاریابی تجارت با تجارت با ترجمه 2018

مقاله ترجمه شده بازاریابی ایمیلی 2017

مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی 2018

ارتباطات ,های ,مقاله ,درونی ,ترجمه ,اطلاعات ,ارتباطات درونی ,فناوری های ,های جدید ,در محیط ,ترجمه فارسی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گاه نوشت واژه واژه سطر سطر زندگی noorasaa داستان نویسی و رمان نویسی سهم من از زندگي چيست ؟ پرحرفي جامعه ارتباط گر (maadifar.blogfa.com) یار بی همتا دو سوته خرید کن تحویل بگیر The prince of tennis