چکیده
بازاریابی انلاین بخش مهمی از تجارت
الکترونیک امروزی بوده و شامل شیوه های بسیار مختلفی از ارائه شرکت مانند
بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوایی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی
وابسته به آن است. هدف این مقاله تاکید بر اهمیت بازاریابی ایمیلی به دلیل
این واقعیت است که این روش یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی تلقی می شود.
بخشی از این مقاله معیارهای اساسی است که در بازاریابی ایمیلی به کار می
رود مانند نرخ تحویل، نرخ باز و کلیک از طریق رتبه بندی. در پایان مقاله
پیشنهاداتی برای ایجاد ایمیل موفقیت آمیز ارائه شده است. فناوری ردیابی
چشمی نیز برای تحلیل نگاه کردنِ کاربران اینترنت در میل باکس شان به کار
رفته است.
واژگان کلیدی: بازاریابی ایمیلی، تجارت الکترونیک، خبرنامه، ردیابی چشمی
————————
عنوان اصلی مقاله : The importance of e-mail marketing in e-commerce
ترجمه فارسی عنوان : اهمیت بازاریابی ایمیلی در تجارت الکترونیک
تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۹ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات رایگان 2018
مقاله ترجمه شده مدیریت 2018
مقاله ترجمه شده ورشکستگی سازمانی 2018
مقاله ترجمه شده مدیریت تولید 2018
مقاله بازاریابی تجارت با تجارت با ترجمه 2018
مقاله ترجمه شده بازاریابی ایمیلی 2017
مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی 2018
بازاریابی ,مقاله ,ترجمه ,ایمیلی ,تجارت ,اهمیت ,بازاریابی ایمیلی ,این مقاله ,ترجمه فارسی ,تعداد صفحات ,اهمیت بازاریابی ,اهمیت بازاریابی ایمیلی
درباره این سایت