چکیده

بازاریابی الکترونیکی، حوزه ای پویا و وسیع  است که نیازمند نیروی کار توانمند و با مهارت می باشد. موسسات آموزشی در تمام دنیا  با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیکی و اخیرا با برنامه هایی به این نیاز پاسخ داده اند. هدف این پژوهش که  از طریق بررسی در بین ۱۲۰ آموزشگاه آموزش  کسب و کار در سرتاسر جهان به دست آمده ، در باره این است که در توافق مشترک عالی، بازاریابی الکترونیکی شامل چه چیزی می شود . علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مو شکافانه و دقیقی بر روی کتاب های اصلی استفاده شده در بازاریابی الکترونیکی مقدماتی و دوره های بازاریابی دیجیتال انجام شد تا موضوعات اصلی پوشش داده شده در این دوره ها ، مشخص شوند. نتیجه حاصل از این تحقیق نشان داد که آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال عبور از یک دوره گذار در سطوح مختلف است. مفاهیم مربوط به این  موضوع و آموزش بازاریابی الکترونیکی در ادامه عنوان خواهد شد.

——————–
عنوان اصلی مقاله :E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs

ترجمه فارسی عنوان : آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها

تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۲ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات رایگان 2018

مقاله ترجمه شده مدیریت 2018

مقاله ترجمه شده ورشکستگی سازمانی 2018

مقاله ترجمه شده مدیریت تولید 2018

مقاله بازاریابی تجارت با تجارت با ترجمه 2018

مقاله ترجمه شده بازاریابی ایمیلی 2017

مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی 2018

بازاریابی ,الکترونیکی ,های ,دوره ,ترجمه ,آموزش ,بازاریابی الکترونیکی ,الکترونیکی در ,آموزش بازاریابی ,دوره های ,به این ,آموزش بازاریابی الکترونیکی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وکیل پایه یک مسابقات بین المللی فیزیک دانان جوان (IYPT) وبلاگ نمایندگی اردستان ایده | ایده پردازی، ایده تبلیغاتی، ایده برندینگ، ایده بازاریابی کارگاه آموزشی و کلاس آی تی حوزه کتابخانه دانشکده پرستاری و مامایی، پیراپزشکی شرق گیلان - لنگرود alborzgrafikl عصیان گر اجتماعی shakhsi مجله فرزند خوشحال تربیتی