چکیده
استفاده از مراجع مشتری برای تسهیل
بازاریابی و فروش در بازارهای تجاری، مورد توجه روز افزون بازاریان و
دانشگاهیان قرار گرفته است. اهمیت مراجع در طیف گسترده ای از زمینه ها ذکر
شده، مانند مدیریت ارتباطات با مشتری، مدیریت ارزش مشتری، فروش و
ارتباطات بازاریابی. با این حال، دانش درباره کاربرد موثر ارجاعات در زمینه
بازرگانی همچنان ناچیز است و مطالعات به طور جامع به بازاریابی مرجع مشتری
و یا رابطه آن با عملکرد شرکت نپرداخته اند. این مطالعه از طریق عوامل زیر
به این موضوع مهم در زمینه بازاریابی بازرگانی کمتر توسعه یافته می
پردازد: ۱) مفهوم سازی بازاریابی مرجع مشتری بر مبنای نظریه و یک مطالعه
گسترده کیفی، ۲) ایجاد یک سنجش برای ساختار با استفاده از داده های مطالعه،
و ۳) نمایش صحت آن از طریق پیوند ساختار با عملکرد فروش شرکت با سایر داده
های جمع آوری شده. نتایج، درک فعلی درباره نحوه کاربرد موثر ارجاعات در
بازارهای تجاری و ارائه شواهدی از فرضیه عملکرد، و همچنین اثرات احتمالی را
گسترش داده و مشخص می سازد. پایه های مفهومی تثبیت شده برای این پدیده،
فرصت های قابل توجهی برای بازاریان و تحقیقات بازاریابی تجارتیِ آزمایش
نظری-محور را فراهم می کند.
واژگان
کلیدی: بازاریابی مرجع مشتری ، بازاریابی تجارت با تجارت ، عملکرد فروش ،
روش تحقیق ترکیبی ، توسعه سنجش ، دیدگاه مبتنی بر منابع
——————–
عنوان اصلی مقاله : Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance
ترجمه فارسی عنوان : بازاریابی مرجع مشتری: مفهوم سازی، سنجش و پیوند آن با عملکرد فروش
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۵۷ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات رایگان 2018
مقاله ترجمه شده مدیریت 2018
مقاله ترجمه شده ورشکستگی سازمانی 2018
مقاله ترجمه شده مدیریت تولید 2018
مقاله بازاریابی تجارت با تجارت با ترجمه 2018
مقاله ترجمه شده بازاریابی ایمیلی 2017
مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی 2018
بازاریابی ,، ,مشتری ,مرجع ,های ,تجارت ,مرجع مشتری ,بازاریابی مرجع ,با عملکرد ,تجارت با ,عملکرد فروش
درباره این سایت